20 Mart 2012 Salı

Kızlar İçin Yeni Bir Şeyler

Genç olsam ben bunları denerdim.
Efsane türü filmleri hep sevmişimdir. Kızların saçları hep şöyle bir romantik havada ya upuzun omuzlarından aşağı dökülür ya da değişik değişik örülmüştür. Biraz sabır istiyor ama bu yaz birinden rica edeceğim. İşte nasıl yapıldığı da bu resimde görülüyor. Yalnız ben o son takılan fiyonktan hoşlanmadım. Sade daha güzel.


Source: saifou.com via Petek on Pinterest

Bir de şu var. Bu da güzel. Bir gün bunu bir gün öbürünü yaptıracağım.



Source: saifou.com via Petek on Pinterest


Genç olsam kış bitmeden şu çoraplardan giyerdim. Siyahtan beyaza doğru rengin açılması hoşuma gitti. Yalnız biraz ince bacak gerekiyor, herkese olmaz.
Biraz önce araştırıp buldum. Bu çorabın koyu kahveden sarıya doğru renk değiştieni de var. Fiyatı 35$ şurada satılıyor  http://www.etsy.com/listing/95156332/ombre-tights-in-animal


Source: etsy.com via Petek on Pinterest

Koyu renkli ojeler aslında hiç kullanmam, başkasında da beğenmem ama bu mücevher gibi. Giden olursa alsın bana bundan. İngiliz markası Ciate, rengi de "Caviar Mani- Black"


8 yorum:

ipex dedi ki...

Ben bunlara bayıldım. Günlerdir hasta olduğum için bakamıyordum, harika olmuş Petekciğim eline sağlık!

ANTISTANBUL dedi ki...

Ask olsun sana yaptıgım Topuz'u nasıl unuttun kuzen! Ben sana bu sacı havada Kara'da yaparım !

Deniz K.R. dedi ki...

Petekciğim bende bayıldım ,gece dışarı çıkarken müthiş havalı.....

ipex dedi ki...

çoraplara bakıp bakıp duruyorum, bu arada kuzen bana da yap ben de isterim bu saç modelinden:)

İşin Türkçesi dedi ki...

Kuzen yaz gelsin hemen yap o zaman çok istedim... Deniz bu arada senin vardı UK'de tanıdıkların

ipex dedi ki...

Marco'dan mı istesek:)))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ya genç olsam genç olsam deyip durmayın yahu şu postlarda yazarken. Genciz biz daha. ne var yaşımızda. Biz bu çorapları da giyeriz, saçıda ördürür kullanırız(amam fiyonksuz aynen ben de:)), ojeleri de süreriz. Harika hepsi nefissssss.....

ipex dedi ki...

Ne güzel dedin valla Hülyacığım, bence de genciz daha giyeriz valla:)))