20 Mart 2012 Salı

3D Nail Polish/Üç Boyutlu Ojeler

Hastalığımda bloğuma yaptığı değerli katkılar için canım ablama buradan çoook teşekkür ediyorum. Onu tanıyan bilir, 24 saati de dolu biridir, bu yüzden bu değerli katkısı için ona tekrar tekrar teşekkür etmeyi bir borç biliyorum:) Bu arada bloğumda yayınladığı saç modellerine, degrade çoraba ve üç boyutlu ojeye bayıldım. Saçın tarifini zaten vermiş, çorabın linkini de vermiş. Ojeler de benden olsun bari:)
Bu üç boyutlu ojeler, bu yaza damgasını vuracak benden söylemesi. Henüz yurtdışında bile satışa sunulmadı. Bu değerli bilgiyi sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz:))) Şaka bir yana, gerçekten bu üç boyutlu ojelerin geçen yıl başlayan renkli oje çılgınlığından sonra oldukça ilgi çekeceğini düşünüyorum. Biz bayıldık. Şimdi, biraz bakalım bu üç boyutlu oje neymiş, nasıl sürülürmüş, nereden alınırmış?
I'd like to thank dear my sister for her contributions during my illness. She always finds the most amazing stuff! Like the 3D nail polish. I really loved it, so thought I should give you a detailed info. So, here it comes....


Dudaklardaki fantazi olmuş:) Zaten, sanırım fotoğrafa renk olsun diye yapılmış. Bu üç boyutlu oje olayına Caviar Manicure deniliyor. Peki, bu oje bir şey? Tek bir oje mi, yoksa bir şeyleri karıştırıp sürüyoruz? Bakalım....
How do we apply it? Let's see...

Şimdi, işe önce zemin olarak süreceğimiz ojeyle başlıyor ve iki kat sürüyoruz. Unutmayın, parmakları birer birer boyuyoruz ki oje kurumasın. Work on one nail at a time and apply two coats of the enclosed Ciaté Paint Pot shade.

İkinci aşama; oje kurumadan, parmağınızı küçük bir tepsinin üzerinde tutarak, minik ışıltılı parçacıkları parmağınıza döküyorsunuz. Place your finger over the tray and sprinkle Caviar pearls over your painted nail ensuring you do this whilst the nails are still wet.

Işıltılı parçacıklarla tırnağın üzeri tamamıyla kaplandıktan sonra nazikçe üzerine bastırıyoruz. Once fully covered, gently press and compact the Caviar pearls into your nail bed to ensure durability.
Sonra, minik huni yardımıyla tepsiye dökülen çok değerli ışıltılı parçacıklarımızı şişeye geri boşaltıyoruz ki, ziyan olmasınlar:) Place the mini funnel into the Caviar pearls bottle and tilt the tray over the funnel to pour in your precious beads.
İşimiz bitince, 15-20 dak tırnaklarımızın kurumasını bekliyoruz. Once finished, leave your nails to completely dry for 15 to 20 minutes.
Ve işte, Caviar manikürlü tırnaklarımız hazır! Voila! You now have perfectly Caviar manicured nails.
Peki, bu üç boyutlu ojeyi tırnağımızdan nasıl çıkarıyoruz? Normal, asetonla çıkıyorlar:)
How do we remove the 3D nail polish? With regular nail polish remover.

Where can you buy it? Coming soon to all Sephora stores and sephora.com.

Bu kadar dallandırıp budaklandırdıktan sonra nereden alacağız sorusuna da cevap verelim. Bu manikür kiti henüz satışa sunulmamış. Ama sunulduğunda Sephora'larda satılacakmış. Maalesef, bizim ülkemizdeki Sephora'larda neredeyse aranan hiçbir şey bulunmuyor. En mükemmel fondötenleri hala yurtdışı Sephoralardan buluyoruz. Ama  belki bu oje gelir. Ama yok ben illa da istiyorum diyorsanız, aşağıdaki linki takip edin. Yurtdışına gönderim yapıyorlar. Satışa sunulduğunda isteyebilirsiniz.
http://www.ciate.co.uk

7 yorum:

İşin Türkçesi dedi ki...

Ağzımızın suyunu akıtıp bekletiyorlar ama... Senin bloğun daha eğlenceli bana yazma ayrıcalığını tanıdığın için ben teşekkür ederim... Pöfff.... Kırıldık incelikten...

ipex dedi ki...

Ben bunu yaparım sana kendi yöntemimle merak etme sen:) Yolunu bulurum bilirsin. Olmadı artık gidip alacağız:)))))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Heeyyy bunlar çok güzel İpekcim. Bayıldım. Ama dediğin gibi Sephorada bazı şeyler olmuyorr:( Bize neden bunu yapıyorlar. Umarım getirirler. Benim gibi çocuklu bir kadın için biraz oyalayıcı bir oje olsa da yine de ona ayıracak bir vakit yaratırım herhalde:))Harika paylaşım. Teşekkürler canım.

ipex dedi ki...

Canım, sen erkek annesi olarak o kadar koşturmaca arasında bloğunu her gün güncelliyorsun ya buna da kesin vakit bulursun valla:)

Bc dedi ki...

çok güzel anlatım çok hoş sonuçlar çıkar eminim yeni kesfettim blogu ve cok begendim=)

ipex dedi ki...

Çook teşekkür ederim:))

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

heralde tırnağımda tutamaz oynardım hep pütürleriyle:))