22 Mart 2012 Perşembe

Kendiniz Yapın Kendiniz Giyin/ Do it Yourself Wear it Yourself:)

Dikişsiz Drape Etek / Do it Yourself Draped Skirt

Hep istemişimdir, aklımdaki fikirleri kumaşa dökebilmeyi. Çizebildiklerimi dikebilmeyi... Ama bende kesinlikle o sabır yok:) İpliği iğneden geçirirken bile içim daralır:) Düğmem kopsa anneme koşarım. Bu yüzden bu eteği görünce benim gibi "dikişle" arası olmayanların yapabileceği bir şey diye düşündüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. İstediğiniz kumaşa uygulayabilirsiniz, sonuç gayet güzel olmuş. Yazın bu şekilde çok hoş pareolar yapılır, malum yaza az kaldı; elimizin altında bir yol gösterici olsun.

I've always wanted to sew and wear the designs I sketch but... I am a sadly impatient person:) I can't even sew a button. But that "do it yourself draped skirt" is something even I can do:) Now that the summer is approaching, I guess it will be cool at the beach with different kinds of fabric. Enjoy:)


Fular Bağlamanın 40 Yolu / 40 Ways to Tie a Scarf

İkinci kılavuzum fular bağlamanın 40 yolunu gösteriyor! Ben fulara bayılıyorum, çok kullandığım bir aksesuar. İçlerinden bazılarını çok beğendim, hemen birini bugün uyguladım bile. Buyurun, siz de aralarından seçin beğenin. Aynı fuların farklı bağlama tekniği ile farklı bir havaya girdiğini göreceksiniz.

My second guide shows 40 ways to tie a scarf. So, if you are a "scarf freak" like me, I am sure you'll enjoy it. I tried one of them today and loved it!




25 ways video

Maalesef, resimler küçük, büyütmek mümkün değil. Bu nedenle, bu videoyu ekledim. Resimden daha bile iyi:)
Daha açıklayıcı anlatımlar ve videolu anlatımlar için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
http://www.scarves.net/how-to-tie-a-scarf/

Unfortunately, the picture is small and it is not really possible to see all the details, so I am adding this video:) This 25 only:(
For more detailed explanations and videos, please click on the link below.


Fularları Saçımızda Nasıl Kullanabiliriz /How to Use a Scarf to Style Your Hair

Sahip olduğumuz fularları sadece boynumuzda değil, saçımızda da kullanabiliriz. Ben aşağıdakilere bayıldım! Özellikle uzun saçla kullanılan haline! Yaz gelse de denesem!

There are million ways to use a scarf. And that's another! I loved these scarves on hair! Can't wait for the summer! I loved it with the long hair- second picture on the right.


 

5 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ipex dedi ki...

Hayatım, resmin orijinali küçükmüş maalesef en büyük halini koydum yine de küçük. Ama onun yerine bir video ekledim, çok güzel gösteriyor:)

İşin Türkçesi dedi ki...

Bir de Amy'nin bir bağlama şekli vardı, temizlikçi kadın tarzı, onu da bulsan... :(

Bc dedi ki...

harika tavsıyeler

ipex dedi ki...

Teşekkürler:))