27 Mart 2012 Salı

Bu bahar ne giysem

Yeni modellere bakarken herkes kendi giyebileceği bir şeyleri görüyor; algıda seçicilik. Rachel Comey'nin tasarımlarını beğendim, özelllikle de şu resimdekini, etek boyu, yakası, kolları, elbisenin ne çok dar ne çok bol oluşu, ayakkabılar ve elindeki çanta, hatta o kıyafetle valiz bile taşıyabilmesi hoşuma gitti. Vuran ayakkabılardan nefret ediyorum, önünü kısa yaptıkları zaman genellikle bu sorun yaşanıyor, bunların burnu uzun, o yüzden özellikle beğendim. Rengi de hoş. Rachel Comey ayakkabılarından almak isteyen olursa adresi
www.solestruck.com/rachel-comey-womens-shoes/
veya
www.polyvore.com/rachel_comey_shoes/shop?brand=Rachel+Comey&category_id=41
Fiyatlar 400$ civarı.

Source: style.com via Petek on Pinterest



Bu da Chloe'nin bahar koleksiyonundan. Çok beğendim. Özellikle şortun kendinden kemerini. Yakışsa da yakışmasa da aynen böyle bir kıyafetim olacak ve giyeceğim. Bronz ayakkabılara dikkatinizi çekerim, önümüzdeki sezon ve kış sezonunda bakır-bronz renkler bol bol kullanılacak. Ayakkabıların rengi tamam ama bu biçimi beğenemeyeceğim bir türlü, sevmedim sevemem...


Source: vogue.com via Petek on Pinterest


Baharda ne giysem bugün ne giysem, yeni ne alsam tamam ama bir de şöyle bir şey var:
Kate geçenlerde ilk konuşmasını yaparken annesinin elbisenini giymiş, olay olmuş. Ne var bunda, kız ilk günden beri mütevazı davranıyor. Asaletini veya her istediğini alabilecek kadar parası olduğunu kanıtlama çabasına girmemesi takdir edilmeli. Gerçi kimseyi de suçlamamak lazım; mütevazı davranacak kadar kendine güvenmeyenden öyle davranmasını bekleyemeyiz.



5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir konu olmuş elinize saglık

PAPİŞ STYLE dedi ki...

ben senden ayakkabı alışverişlerini yaptığın adreslerin postunu bekliyorum.Lütfeeeennnn:))) ve ayakkabılarının da:))

ipex dedi ki...

Tamamdır canım:) Ben bu konuyu çalışayım o zaman:)

Bc dedi ki...

adresleri isteyen bir de ben varım=)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kıyafet denk gelmesi komik olmuş aynı renk olsaymış birde...