24 Şubat 2012 Cuma

gunun konusu-elie saab, zuhair murad, no.21

Elie Saab, one of my favourite designers. Love his romantic and fuzzy dresses!
Elie Saab en beğendiğim modacılardan biri. Uçuşan, romantik elbiselerini çok beğeniyorum!!!

Zuhair Murad- loved the opening gown! and the rest:)
Zuhair Murad- açılış elbisesine bayıldım! ve geri kalanlara da:)


Alessandro Dell'Acqua (No.21)loves white shirts! So much to shape his collection! Like it!
Alessandro Dell'Acqua (No.21) benim gibi beyaz gömlek seviyor, tasarımlarını da ondan ilham alarak hazırlamış. Beğendim!

1 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Elie Saab'a ben de bayılırım.Hele ki bu kış sezonundaki bordo renklerdeki tüm elbise, pantolon ve kazaklar muhteşemdi.

İşte benim beğendiklerim de bu linkte:)) http://papis-style.blogspot.com/2011/07/elie-saab-2011-12-kis-modasindan.html