20 Nisan 2012 Cuma

Piero Guidi- Çantalar

Piero Guidi'nin çanta modellerini  çok seviyorum (özellikle magic circus serisini). Hem çok kaliteli, hem çok neşeli, hem de taklitsizler:) Normalden biraz daha fazla bir ücret ödenip, sonra taklitlerini bolca görebileceğim modellerden hoşlanmıyorum. Bir de, sırf "pahalı" olduğu için "şık" zannedilen şeyleri giymenin, ya da kullanmanın "stil" sahibi olmak anlamına geldiğine inanmıyorum. İnsanı özel kılan bir stili olmalı. Sokaktaki tüm kadınların birbirlerine benzemeleri bana şaşırtıcı geliyor (aynı saçlar, aynı estetik burunlar, aynı botoks suratlar, aynı şiş dudaklar, aynı çantalar, aynı pantolonlar, vs vs vs...) , neden insan bir başkasına benzemek istiyor onu da hiç anlamıyorum...

Neyse, Piero Guidi'den birkaç çanta modeli ekleyeyim, size. Her renk giysiyle kullanılabiliyor olmaları bana çok avantajlı geliyor. Kısacası, ben çantamı çok seviyorum:)







Bu, Piero Guidi'nin resmi sitesi. 
http://www.pieroguidi.it/index.php/en/leather-goods/magic-circus


http://www.pieroguidinyc.com/en/catalogo.aspx
Bu da bir alışveriş sitesi, modeller daha net görünüyor sanki...(bu alışveriş sitesinden hiç sipariş vermediğimi ekleyeyim, sadece fiyat bilgisi açısından paylaşıyorum.)

1 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.